Firemní

akce

 Hotel Kempa Vám nabízí prostory, které můžete využít pro pořádání nejrůznějších firemních akcí jako jsou:

  • obchodní jednání
  • zasedání  
  • konference
  • rauty
  • školení
  • workshopy
  • teambuildingy

Máme pro Vás připraven sál s kapacitou cca 70 osob (kapacita se může zvýšit v závislosti na uspořádání prostoru) a salónek s kapacitou 20 osob. V rámci pořádání kongresových akcí jsme připraveni poskytnout ucelený gastronomický servis, počínaje coffee breaky až po pracovní obědy, slavnostní menu a rauty, vše dle individuálních požadavků klientů. Samozřejmostí je přístup k vysokorychlostnímu internetu, kopírovacím službá, pronájmu projekční techniky (dataprojektor, plátno, ozvučení apod.). Přejeme si, aby akce pořádána v hotelu Kempa byla pro Vás jedinečným a neopakovatelným zážitkem. Firemní akci Vám dle přání ušijeme přímo na míru.


Váš seminář, konference čí školení nemusí být pouze šedivou pracovní záležitosti.

Pro zpestření těchto akcí Vám připravíme chutná jídla, nabídneme relaxaci ve wellness centru. 

Zábavu, zážitky a uvolnění Vám můžeme zprostředkovat díky těmto atrakcím:

- bungee trampolíně
- summertubingu
- střelbě z luku a vzduchovky
- výletem na segway ( pohodová vyjížďka za krásou okolní přirody )
- laserové střelnici
- nintedoo wii - skoky na lyžích,......
- sadě stolních her Weykick
- Cornhole
- bungee runningu
- paintballu
- lanovému centru
- horským elektrokolům
- orientačnímu běhu
- projížďkám na koních

 

 

 

 

kontakt

 

 

 

 

 

 


 

Přehled

služeb

  • Dataprojektor
  • wi-fi
  • kopírovací služby
  • plátno + ukazovátko
  • notebooky k zapůjčení
  • ozvučení
  • velký sál 80 osob
  • malá zasedací místnost 20 osob